Postup při převzetí zásilky

Aby nedocházelo během dopravy k poškození vaší objednávky, veškeré zboží, které expedujeme balíme s nejvyšší možnou pečlivostí. Nicméně, občas se může stát, že dojde k poškození balíku dopravcem a zboží vám přijde rozbité (riziko stoupá u objednávek s křehkým zbožím).

Naše balíky posíláme v perfektním stavu, a pokud je již na první pohled evidentní poškození obalu balíku, je nutné tuto skutečnost vzít v potaz.

Abychom uznali reklamaci ohledně poškozeného zboží dopravcem, je nutné dodržet níže uvedené postupy:

Balík přivezl kurýr

  • Rozbalte balík přímo před kurýrem a zkontrolujte zboží. Pokud je zboží poškozeno, neprodleně tuto skutečnost nahlaste kurýrovi, který provede záznam do jeho interního systému. V dalším kroku nám tuto skutečnost oznamte e-mailem na info@bovo.cz a přiložte fotodokumentaci. Pokud je na první pohled patrné, že došlo k poškození zboží, je nezbytné vyfotit zboží přímo v balíku.

Balík došel na výdejní místo s obsluhou

  • Rozbalte balík přímo před obsluhou na výdejním místě. Pokud je balík poškozen, neprodleně tuto skutečnost nahlaste obsluze na výdejním místě, která provede záznam do jejího interního systému. V dalším kroku nám tuto skutečnost oznamte e-mailem na info@bovo.cz a přiložte fotodokumentaci. Pokud je na první pohled patrné, že došlo k poškození zboží, je nezbytné vyfotit zboží přímo v balíku.

Balík došel na výdejní místo bez obsluhy tzv. Pointy

  • Rozbalte balík přímo po převzetí z výdejního místa a zkontrolujte zboží. Pokud je zboží poškozeno, neprodleně nám tuto skutečnost oznamte e-mailem na info@bovo.cz a přiložte fotodokumentaci. Pokud je na první pohled patrné, že došlo k poškození zboží, je nezbytné vyfotit zboží přímo v balíku.

Pokud nejsou dodrženy postupy uvedené výše, nejsme schopni dořešit vzniklou situaci u dopravce a pojišťovny, tím pádem nemusíme uznat reklamaci na poškozené zboží.

V případě kladného vyřízení reklamace zasíláme nové nepoškozené zboží nebo vracíme peníze na účet.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení